Klachtenregeling VRO-Letselschade

Bij VRO-Letselschade doen we er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Is er toch iets misgelopen of ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Dan horen we dat graag. Je klacht helpt ons verbeteren en zorgt ervoor dat we blijven werken aan de best mogelijke ondersteuning voor jouw herstel.

1. Interne klachtenprocedure

Stap 1: Bespreek het eerst met je jurist
Vaak lost een kort gesprek met je vaste contactpersoon de meeste zaken op.

Stap 2: Formeel indienen
Lukt het niet in overleg? Stuur dan je klacht per e-mail of post naar ons algemene kantooradres:

  • E-mail: klachten@vro-letselschade.nl
  • Postadres:
    VRO-Letselschade
    t.a.v. Directie
    Postbus 8121
    4330 EC Middelburg

Vermeld in je klacht:

  • Je naam, contactgegevens en dossiernummer (als je dat hebt)
  • Een duidelijke beschrijving van je onvrede

Onze reactietermijnen:

  • Bevestiging binnen 2 werkdagen
    Je ontvangt een ontvangstbericht en een kopie van deze klachtenregeling.
  • Eerste inhoudelijke reactie binnen 10 werkdagen
    Wij bestuderen je dossier en vragen – indien nodig – om aanvullende informatie.
  • Definitieve afhandeling binnen 4 weken
    Je krijgt een schriftelijk en gemotiveerd antwoord op alle onderdelen van je klacht.

2. Externe klachtenregeling

Ben je niet tevreden met onze interne afhandeling? Dan kun je je klacht indienen bij het NIVRE (Nederlands Instituut van Register Experts). Zij bieden een onafhankelijke toetsing: www.nivre.nl/wat-doet-het-nivre/klachtenprocedure

Jouw herstel, onze missie.
We nemen je klacht serieus en doen er alles aan om samen tot een bevredigende oplossing te komen.